ΠΟΙΟΝ ΘΑ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΣΑΣΤΑΝ ΓΙΑ ΗΓΕΤΗ ΝΑ ΗΓΗΘΕΊ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΝΑ ΒΓΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ;;;

Παρασκευή, 4 Νοεμβρίου 2016

Είμαι πολύ τυχερός που δεν φοίτησα σε πανεπιστήμιο.



Είμαι τελειόφοιτος δημοτικού και πολλοί μου λένε να λέω ότι είμαι τελειόφοιτος πανεπιστημίου....

Αντιπαθώ το ψέμα... το ψέμα σε κάνει
δειλό.... η αλήθεια σε κάνει ανίκητο λιονταρή!!!!!!

Είμαι και πολύ τυχερός που δεν φοίτησα σε πανεπιστήμιο... οι περισσότεροι εισελθόντες εις στο πανεπιστήμιο άνθρωποι και αποφοιτούνε κτήνη.... 

Σταύρος Σιταράς Ομηρίδης

ΣΤΗΡΙΞΤΕ ΜΑΣ ΠΑΤΩΝΤΑΣ LIKE "ΕΔΩ"

Tελευταία άρθρα του blog

ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΜΑΣ


blablaworldnews.blogspot.gr δεν παίρνει θέση (με πολιτική κτλ άποψη)
σε άρθρα που αναδημοσιεύονται από διάφορα ιστολόγια.
Δημοσιεύονται όλα για την δική σας ενημέρωση. - Σας ευχαριστούμε για
την υποστήριξη.

loading...