Πέμπτη, 22 Δεκεμβρίου 2016

ΚΑΤΟΙΚΟΣ στην καρδιά της Αθήνας ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙ: «Δεν έχουμε να φάμε αλλά… η μισή ΧΩΡΑ είναι ακαλλιέργητη! – Τι πληρώνουμε εμείς οι Δημότες; Γιατί τόση βρωμιά παντού;»!!!



«Εγώ, όταν ήμουν φοιτήτρια του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών ντρεπόμουν, που πήγαινα και έτρωγα στη φοιτητική Λέσχη, στην οδό
Ιπποκράτους, γιατί ήμουν άπορη. Και είχα και χαρτί απορίας!!

Τώρα πως τόσοι άνθρωποι πάνε και τρώνε τσάμπα χωρίς να ντρέπονται, ειλικρινά δεν τους καταλαβαίνω…
 Τόσα βοσκοτόπια και τόσα χωράφια ακαλλιέργητα και τόσες ελιές αμάζευτες και τόσα πορτοκάλια αμάζευτα και να πεινάνε κάποιοι , εσείς πως το βρίσκετε;

Α, να σας πω και κάτι άλλο που βλέπω κάθε ημέρα εδώ στη γειτονιά μου στο κέντρο της Αθήνας καθαρίζει ο/η υπάλληλος του δήμου τα ρείθρα των δρόμων. 
Τα πεζοδρόμια είναι γεμάτα πεσμένα φύλλα, που με τη πρώτη βροχή θα γίνουν γλίστρες για τους ανθρώπους αλλά και παγίδες να πέσουν κάτω και να καταλήξουν στο νοσοκομείο ή στο κρεββάτι!!
 Όμως αυτά δεν τα πειράζει η σκούπα του σκουπιστή!!

-Να βγεις¨, εσύ δημότη της Αθήνας, να τα σκουπίσεις!!
– Μα εγώ βρε παιδιά ,ξέρετε πόσα πληρώνω για τη καθαριότητα της πόλης μου;
-Και τι μας νοιάζει εμάς!!

Καλά Χριστούγεννα!!
Ιατρός A. Μ. Μπουλταδάκη»

ΣΤΗΡΙΞΤΕ ΜΑΣ ΠΑΤΩΝΤΑΣ LIKE ΔΩ" 



makeleio.gr

Tελευταία άρθρα του blog

ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΜΑΣ


blablaworldnews.blogspot.gr δεν παίρνει θέση (με πολιτική κτλ άποψη)
σε άρθρα που αναδημοσιεύονται από διάφορα ιστολόγια.
Δημοσιεύονται όλα για την δική σας ενημέρωση. - Σας ευχαριστούμε για
την υποστήριξη.